Wednesday, May 12, 2010

dia bintang , dia nostalgia , dia P.Ramlee , dia Syafiq Hafiz


aku jejak PD .

aku cri stu bintang .

malangnya , hurm. aku x nmpak bintang tu

aku senyum . ah senyum hampa.

aku teringat dia.



kau bintang kan ?

paling bersinar ?

tp sejak kebelakangan ni .

aku dah x nmpak kau bersinar lg?

mengapa?



aku ingin jerit .

biar smpai perlis

kau dengar aku .

aku di sini !

aku di PD .

tempat kau !



tapi aku x mampu

sbb kau dah x bersinar lagi .

aku hanya mampu senyum dan kenang

semua perbualan . perkongsian cerita antara kau dan aku .

nak menangis x mampu . nk menitis sedikit aku buntu



tp sebelom aku langkah pergi ,

akhirnya aku nmpak stu bintang lagi

sngt terang !

kau sedar kan aku perlukan kau ?

kau dengar kan isi hati aku ?

bintang ! aku nk macam dlu dengan kau !



aku tunggu !

No comments:

Post a Comment