Monday, April 19, 2010

awak . awak dah masok 20tahun . hee .





ini cake saya . asyraf jaafar yang belikan . sedap tau cake nie . hee . sayang asyraf jaafar . cantek kan cake nie ??



dengan excited nya , saya potong cake nie dengan penuh senyuman , tanpa tahu akibat selepas selesai majlis potong cake ni .

asyraf jaafar nk suap saya, tapi ini bukan suap kasih sayang , ini suapan maut . errr nak tau ape jadiii ??



nah amik . mangsa suapan asyraf jaafar dan kawan2 . ohh sayang kawan2 . heee .



ini mereka . juga menjadi mangsa . kononnya semua bercita cita nak jadi penjual capati .




heee . saya paling suka pic nie, tatkala rejab membalas dendam kepada acap. weee padan muka anda .




*and again , thanks to all of you . saya enjoy sangat malam tuh . korang berjaya comotkan saya . heee <3

No comments:

Post a Comment